mandag 27. juni 2011

Dryss av nattbord

Da var den lille idedugnaden med nattbord-ideer over. Tusen takk til de som ble med! Her er et lite galleri av bidragene. Flott å se så mange ulike varianter. Dette var fin inspirasjon.


Ferm living_via Fargebarn


C-box via Fargebarn

Maris gyngestol


Frosken

Avdelingen


Ikeanattbord med skyvedør

Ikea kube - begge via Fargebarn


Kikkis planet


Bolia via Fargebarn


Maratonjenta


I en eske

Northern lighting via Fargebarn


Stort og smått


Ikea uttrekkbar fra Opalveien


Skippertakshuset


Høytrykk

Konklusjonen min ...
er å tenke på tvers av gamle oppfatninger av hva et nattbord skal være og hvor man finner dem.

Neste gang jeg går på leit, blir det med en ganske annen innstilling. Takk til alle som delte av ideene.
Skal vi gjøre det igjen en gang?

Jeg lurer ellers på hva dere syns om slike "delinger". Var fristen for kort? Noe spesielt dere har lyst til å dele eller få delt? :) Jeg er åpen for alle slags ideer og innspill. Kjekt når vi kan bruke bloggverden til å dele. og dere uten blogg - fullt mulig å tipse om leverandører eller modeller i tekstfeltet for kommentarer. Det hadde også vært hyggelig.

Og når vi er på temaet nattbord. Her er et tidligere innlegg om soverom der jeg også har oppdage noen fine nattbord. Jeg hadde ikke tid til å legge inn lenke til alle bloggerne som bidro her. Lover å gjøre det neste gang. Hvis du vil surfe inn til dem, gå til idedugnad-innlegget, så ligger lenken i tur og orden der med mr Linky.


I neste innlegg
storbyens beste pizza.. :)

8 kommentarer:

  1. Utrolig mange gode forslag ! Tusen takk for at jeg fikk være med !!!

    SvarSlett
  2. Deling er moro! Denne gangen følte jeg ikke temaet passet helt, men blir gjerne med en annen gang :)

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du tok med så mange av mine da. For min del ble dette veldig akutelt siden jeg hadde laget et innlegg om det selv, og grubler litt på soverommet for tiden. Så siden jeg allerede hadde laget innlegget og det var veldig aktuelt for meg, var det en smal sak å bli med. synes det er kjekt med slike utfordringer.

    SvarSlett
  4. Det fuglehus-nattbordet var artig og annerledes. God ide med en "brainstorm" på ideer!!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for kjempekoselig kommentar inne hos meg. Kjekt at du vil være med på lotteriet mitt :) Du etterlyser epla butikk, det har jeg ikke. Men jeg har tenkt på det flere ganger, om jeg skal starte en...kanskje jeg skal gjøre det?

    Så mange flotte bidrag om nattbord, kjekt å hente litt ideer fra andre :)

    Ønsker deg en flott dag!
    Hilsen fra Trine, kreativ tommel.

    SvarSlett
  6. Det var et koselig dryss det.Morsomt at du tar slike initativ.
    Klem

    SvarSlett
  7. Takk snille deg, jeg ble helt sjokkert da jeg fikk vite det av NIB-jentene to dager før Glansdagen. Jeg som ikke engang hadde tenkt å være med i konkurransen, og heller ikke på Glansdagen:)
    Dumt jeg aldri fikk tid til å være med i nattbord-utfordringen din. Men du må gjerne ha flere sånne utfordringer, gøy med inspirasjon.
    Klem fra E

    SvarSlett
  8. Veldig smart med slik åpen idemyldring. Da får man jo sett så mye man sansynligvis ikke finner selv...Kjør på med flere spør du meg :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...