fredag 17. juni 2011

To premier til!

Hei alle!
Jeg frydet meg over å lese Anja fra bloggen Avdelingens kritiske og ærlige kommentar til gårsdagens innlegg om "Sitteplasser ved vinduet". Jeg elsker når man tør å være ærlig! Og jeg innrømmer - ikke mitt vakreste innlegg akkkurat! :) Slike innlegg krever som oftes litt reasearch, og jobben var nok ikke godt nok gjort, må jeg erkjenne. Men på jobbreise som jeg var, hadde jeg liten tid til slikt. Men hadde lyst å lage noe på emnet likevel. Og så ble det slik.

Jeg vurderte faktisk å slette innlegget, men tenkte skitt au. Selv om ikke alt var superlekkert, kan det kanskje være til inspirasjon likevel? Om ikke anna i alle fall til hvordan man IKKE vil ha det? ;) Uansett- der har du forklaringen (og ei slags unnskyldning). Jeg lar det stå. Og prøver å glemme det fort. :)

Dere skjønner - jeg har vært på en hektisk liten jobbtur utenom det vanlige. Skal få laga til noe om det og vise i kveld. - Mye på hjertet i dag! :)

Minner om sommerlotteriet mitt, der jeg slenger på to premier til i potten: 2 fine A3 trykk av den tidligere omtalte tjekkiske Jan bak Etsy-butikken Restyle. Slik ser de ut.





Da er vi faktisk oppe i fire premier denne gangen! Ny rekord! :) Lyst å sørge for en vinnersjanse eller tre?
Her finner du lotteriet.


I neste innlegg
blir det reisebrev fra min eksotiske jobbtur

3 kommentarer:

  1. Synes det er artig å se ulike varianter jeg, ikke noe i veien med det innlegget du nevner. Det er jo så forskjellig smak, så mangfold er viktig. *♥*

    SvarSlett
  2. Herregud, det var nå litt blanda drops der, men alt må vel ikke være superduperlekkert heller. Jeg likte innlegget. Kule ekstrapremier da.

    SvarSlett
  3. Jeg synes også det må være lov å vise et mangfold av bilder, at ikke alt er i samme stil er bare interessant. Spesielt veggfargen på det første bildet var noe grell synes jeg (hihi), selv om jeg liker turkis veldig godt, men det var i hvertfall _annerledes_! Noe av det kjipeste jeg vet er å lese boligannonser i Oslo, alt er jo klin likt (og dritkjedelig).

    Bloggen din er kjempefin, ikke bli redd for å legge ut ting som er litt sært! :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...